אורלי רגב – מעצבת פנים

בית, משרד, דירה, עסק – אנו מבלים בהם את רב שעות היממה עם קולגות, לקוחות, משפחה וחברים. לכן חשוב מאוד שהמרחבים האלה יהוו מקור להשראה ואנרגיה חיובית וישקפו בצורה הטובה ביותר את מי שאנו, או את מי שאנו מייצגים.

מאז ילדותי אהבתי עיצוב, אדריכלות ואסטתיקה: ריח האדמה לאחר הגשם, סרטי נייר צבעוניים בכף ידי, אבן נחל חלקלקה, פרח בשיאו, רעמת הסוס בדהירתו… כולם היוו השראה, והשאירו בי חותם שהתרגם מאוחר יותר לציור או רישום שהכנתי.

כיום ההשראה הגדולה ביותר עבורי היא הלקוח – סיפור חייו, תחומי העניין שלו, חלומותיו, האנשים המקיפים אותו והחפצים שבחר להניח בסביבתו. כל אלה מתגבשים לפסיפס ייחודי ומתורגמים על ידי ליצירה חד פעמית הארוגה בשתי וערב של צבע, צורה וחומר.

יחד אנו יוצאים למסע משותף בו הלקוח הוא התייר ואני המתורגמנית שלו בעולם התכנון והאסתטיקה. 

אני משלבת יכולת לניהול פרויקטים, חשיבה מקורית ודיוק בפרטים עם הבנתי המעמיקה את הצרכים הפונקציונליים והרגשיים של לקוחותיי לקבלת תוצאה מעוצבת נכון, מבוססת ומקורית. כך אני מסייעת לבעלי בתים ולבעלי עסקים, למקסם את התקציב והמרחב הנתונים להם, לכדי יצירת סביבה מותאמת אישית, הרמונית, מכובדת ומעוררת השראה.

בין אם מדובר בתכנון ושיפוץ מבנה קיים, בנייה חדשה, השבחת נכס, הום סטיילינג, או ייעוץ נקודתי, אני מבטיחה לכם: פתרונות תכנון ועיצוב חכמים ויצירתיים, תהליך נעים וליווי אישי, קשוב וזמין.

אז התקשרו אליי וספרו לי על החלום שלכם:)